Strona główna Credit Agricole
Zastrzeżenie karty
Na infolinii kartę możesz zastrzec 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
w aplikacji CA24 Mobile
w serwisie CA24 eBank
Czat z doradcą
Placówki
Bankomaty i wpłatomaty
Rozmowa w języku migowym
CA24 Infolinia
Formularze
Pamiętaj, nigdy nie dzwonimy z numeru 19 019 oraz 71 35 49 035
Ktoś dzwoni do Ciebie z takiego numeru? Nie odbieraj, to oszust. Jeśli już odbierzesz, skontaktuj się z nami.
Sprawdź, z jakich numerów dzwonimy
W czym i kiedy pomoże Ci doradca przez telefon?
Numer telefonu
Sprawdź, w jakich godzinach najszybciej połączysz się z doradcą
Czas oczekiwania
Najkrótszy czas oczekiwania
Zadzwoń do nas z aplikacji CA24 Mobile
Jeśli jesteś naszym klientem i masz naszą aplikację, skorzystaj z niej, aby się z nami połączyć. Od razu będziemy wiedzieć, że to Ty - dzięki temu szybciej zajmiemy się Twoją sprawą.
Telekod
Przez CA24 Infolinię możesz zlecić operacje lub uzyskać informacje na temat swojego konta firmowego. Żeby to zrobić, w większości przypadków wymagany jest telekod.
Telekod to 6-cyfrowy kod, którym identyfikujesz się podczas rozmowy z doradcą na CA24 Infolinii. Identyfikacja odbywa się po numerze PESEL oraz Twoich danych indywidualnych, nie firmowych.
Napisz do nas - Zadaj nam pytanie
Poprzez ten formularz możesz zapytać nas o ofertę lub ogólne zasady korzystania z produktów.
FormularzAktualizacja dokumentu tożsamości lub adresu
Zgłoś nam dane z Twojego nowego dowodu osobistego, paszportu lub karty pobytu - dokumentu, którym potwierdzamy Twoją tożsamość.
FormularzOświadczenie majątkowe i aktualizacja danych
Poprzez ten formularz możesz złóżyć nam swoje Oświadczenie majątkowe i zaktualizować swoje dane.
Adres:
Credit Agricole Bank Polska S.A.
ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław
NIP
657-008-22-74
REGON
290513140